budynku przy ul. Jasnogórskiej 75, zajmując wszystkie pomieszczenia.
Do budynku prowadzi odrębne wejście główne od ul. Żwirki i Wigury usytuowane na wysokości wysokiego parteru, do którego prowadzą cztery schody oraz podjazd z kostki brukowej wyposażony
w poręcze. Wejście nie jest zabezpieczone bramkami. Podwójne drzwi wejściowe na fotokomórkę otwierają się automatycznie.
Toaleta dla osób niepełnosprawnych znajduje się na tym samym poziomie. Budynek nie jest wyposażony w nagłośnienie do informacji głosowych. Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
w Częstochowie dysponuje parkingiem przeznaczonym dla interesantów (wjazd od ul. Żwirki
i Wigury). Ponadto wzdłuż ulic Jasnogórskiej oraz Żwirki i Wigury interesanci mają możliwość skorzystania z ogólnodostępnych miejsc parkingowych oraz miejsc parkingowych wyznaczonych dla osób niepełnosprawnych. Wejście do budynku nie jest ograniczone dla osób z psem przewodnikiem.
Zgodnie z art. 11 ust. 2 ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o języku migowym i innych środkach komunikowania się jednostka zapewnia możliwość korzystania z tłumaczenia przez pracownika posługującego się polskim językiem migowym (nie będącego tłumaczem wpisanym do rejestru wojewody).
Dane kontaktowe:
W przypadku problemów z dostępnością cyfrową strony podmiotowej prosimy o kontakt
z panią Katarzyną Kuter
e-mail: k.kuter@pcprczwa.pl
tel. +48 (34) 334 33 39
W ten sposób można również składać żądania zapewnienia dostępności.
Żądanie powinno zawierać:
- dane osoby występującej z żądaniem, wskazanie strony internetowej lub jej elementu, które mają być dostępne cyfrowo,
- sposób kontaktu oraz wskazanie alternatywnego sposobu dostępu. Żądanie zostanie zrealizowane niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, poinformujemy o tym wnoszącego żądanie, o przyczynach opóźnienia oraz terminie, w którym zostanie zapewniona dostępność cyfrowa.
Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie będzie możliwe, zaproponujemy alternatywny sposób dostępu do informacji.
W przypadku odmowy realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej lub elementu strony internetowej.
Po wyczerpaniu wszystkich możliwości skargę można przesłać także do Rzecznika Praw Obywatelskich www.rpo.gov.pl/