logo bip.gov.pl

 PCPR w Częstochowie

  
Instrukcja obsługi Rejestr zmian Statystyka odwiedzin
 Załatwianie Spraw / Sekretariat
1.

Do zadań pracownika zatrudnionego do obsługi sekretariatu należy w szczególności:

1)      prowadzenie sekretariatu;

2)      prowadzenie bieżących spraw dotyczących funkcjonowania Centrum;

3)      organizowanie narad z pracownikami Centrum;

4)      prowadzenie dokumentacji związanej ze szkoleniami i doskonaleniem zawodowym pracowników Centrum;

5)      prowadzenie spraw związanych z wyjazdami służbowymi pracowników Centrum;

6)      sporządzanie i przekazywanie sprawozdań statystycznych;

7)      opracowywanie i przekazywanie sprawozdań zbiorczych;

8)      przygotowywanie pism urzędowych;

9)      realizacja innych zadań na polecenie Dyrektora Centrum.


Podmiot udostępniający informację: PCPR w Częstochowie
Za treść odpowiada: Katarzyna Kuter
Osoba, która wprowadziła dane: Katarzyna Kuter
Data wytworzenia informacji: 2017-02-09
Data udostępnienia informacji w BIP: 2017-02-09
Data ostatniej aktualizacji: 2017-02-09 12:00

rejestr zmian publikacji »

wersja do druku drukuj